10.04.2012

Holiday Postcard

Zdjęć z wakacji miało już nie być, gdyż ze zrobionych fotek kompletnego posta nie dało się skleić, a robić coś na pół gwizdka to ja nie umiem ;p Narodził się jednak pomysł taki, by dodać kolaż zdjęć z wyjazdu jakich jeszcze tu nie było. Kilka outfitów, widoków i innych ulubionych. Fotki nie są zbyt duże, więc na oglądanie szczegółów nie ma co liczyć, jednak ogólny zarys jest. Jako, że to ostatni wpis dotyczący wyjazdu chciałabym wszystkim tym, którzy w Chorwacji jeszcze nigdy nie byli, gorąco i szczerze polecić ten kraj. Spędziliśmy tam 10 dni podróżując po różnych miejscowościach, zwiedziliśmy piękne zakątki, odwiedziliśmy kilka cudownych plaż i były to zarazem jedne z fajniejszych i tańszych wakacji w moim życiu. Dodam  jeszcze, iż pojechaliśmy totalnie w ciemno i ze znalezieniem noclegu w każdej miejscowości nie mieliśmy żadnego problemu - a do tego dochodzą negocjacje cen i nocleg wychodzi taniej niż nad polskim morzem :) Jeszcze kiedyś tam wrócimy, gdyż nie dotarliśmy do Dubrownika i nie zwiedziliśmy Korculi. Polecam jeszcze raz !!